dilluns, 12 de març del 2012

PRESENTACIÓ

Sóc l’Alba Benito, tinc 22 anys i visc a l’Hospitalet de Llobregat (Barcelona). He estudiat Magisteri de Primària a la Universitat de Barcelona. Ja fa dos anys que estic apuntada a la borsa de treball de personal docent, però de moment no he tingut sort. 

Treballo de monitora de menjador a l’escola Pau Casals de Viladecans i en el projecte PROA del mateix centre. He fet substitucions com a vetlladora i també classes particulars a nens de primària i d'ESO.

Aquest és el meu quart semestre a la UOC com a estudiant de Psicopedagogia. Vaig decidir estudiar aquesta segona carrera per continuar formant-me i per tenir més recursos a l'hora de fer front a les complexes situacions escolars.

Us deixo un vídeo perquè em conegueu una miqueta més.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada