dimarts, 13 de març del 2012

AVALUACIÓ INICIAL

TE2) L’objecte principal de la Tecnologia Educativa és oferir un bon ventall de tècniques per als docents: ___9___
CC2) Aprenc tant dels companys com dels materials i consultors: ___9___
TC1) Els professionals de l’educació han de ser competents en les tècniques que asseguren la correcta transmissió del coneixement : ____9____
DT2) La tecnologia es basa en la ciència per la qual cosa és neutral en relació a prejudicis, valors i actituds: ___6__
CC1) Les aules de la UOC són una comunitat d’aprenentatge: _9____
DU2) Els debats virtuals suposen perdre força hores amb poc benefici personal: ___5__
TE1) La Tecnologia Educativa per a psicopedagogs consisteix en assegurar un bon domini de les TIC: ___8____
DU1) Els debats a la UOC poden millorar moltíssim: __7____
TC2) Les TIC són necessàries per transmetre els continguts als alumnes: ___7_____
DT1) El canvi tecnològic determina el canvi social: ____9____



2 comentaris:

  1. Hola Alba, en primer lloc donar-te l'enhorabona per aquest blog, m'agrada les entrades que hi vas afegint, les trobo força interessants.

    Llegint la teva avaluació inicial volia comentar que a l'apartat que diu "els debats virtuals suposen perdre força hores amb poc benefici personal" tu ho has puntuat amb un 5, i realment pense que potser degut a que algunes vegades els debats poden ser més densos del esperat, però des del meu punt de vista i després de reflexionar en quant als debats de la UOC, sempre hi tenen algun benefici personal, que ens fa dubtar, reflexionar i despertar la nostra curiositat per conèixer coses noves, tu no tens la mateixa sensació que jo de sempre rebre algun aprenentatge dels debats?

    Salutacions noia, Marina.

    ResponElimina
  2. Hola Marina,

    La veritat és que sí, estic d'acord amb tu. Potser de vegades (per excés de treball i, conseqüentment, manca de temps) a l'hora de participar en un debat podem tenir la sensació d'estar perdent el temps. Malgrat això, el resultat final és sempre satisfactori i beneficiós, ja que ens ajuda a organitzar les nostres idees i expressar-les, a justificar perquè si i perquè no estem d'acord respecte un tema, a entendre els aspectes des d'uns altres punts de vista, etc. En definitiva, ens ajuda a posar en ordre els nostres coneixements i aprenentatges. A més, les aportacions dels altres acostuma a ser força rellevant i significativa, la qual cosa enriqueix encara més aquest tipus d'activitat.

    Moltíssimes gràcies pel teu comentari Marina, fins aviat!

    ResponElimina